HOME SWEET HOME


Jag kan knappt förstå att jag fick en sån hemlängtan av att vara i fjällen i en vecka. Jag har bland annat åkt skidor för första gången i hela mitt liv och längdskidor, firat nyår, käkat trerätters middag, varit sjuk och umgåtts en hel del med min älskling och hans föräldrar.
Just nu är jag ensam hemma och har duschat, fräschat till mig och käkat både annanas och mango, pratade med min älskling tidigare och önskade honom lycka till eftersom att han ska tävla imorgon, jag (dum som jag är) kommer inte åka och kolla på tävlingen eftersom att jag förmodligen skulle frysit ihjäl om jag gjorde det. Imorgon har jag tänkt göra en sammanfattning av mitt 2011, GODNATTIIIIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0