I will never learn from this






ph1: Mannen har i stort sett flyttat in hos mig. Han har även markerat att den högra sidan av sängen är hans och kastat ut hans saker därför på den sidan. 

ph2: Jag verkligen lever i mina nya klackisar, klackar runt här hemma, älskar att jag blir så himla lång... jag är ju ganska så kort annars.

ph3: Igår var jag inte i skolan eftersom att jag är sjuk och idag hade jag pallat mg upp ur sängen och tagit mig till skolan då när jag upptäckt att klassrummet var tomt och skickat sms till mina klasskamrater så fick jag reda på att våra lektioner var "inställda". Så jag marscherade hem och fick absolut inget plugg gjort. Typsikt mig.

ph4: Min sovande mans händer. Jag kan inte beskriva med ord om hur lycklig jag är med honom, han är verkligen speciell.

Kommentarer
Postat av: lulz

kaoz

2011-09-23 @ 00:21:54
URL: http://lifeofamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0