Jag har mått så förbaskat dåligt, förlåt

Hur dåligt mår inte jag? Eller hur dåligt har jag inte mått? 
Igår så skulle jag egentligen på filmkväll hos sofia med SEXI-gänget men tyvärr i sista minut var jag tvungen att avstå. Jag mådde dåligt både fysiskt och psykiskt. Blev att stanna hemma. Annie var också hemma och deppa så jag bestämde mig för att pigga upp henne genom att sjunga singstar, tappade rösten efter 3 timmars singstar sjungande.

Idag så skulle jag egentligen till Skutskär och samma sak hände idag som igår, jag var tvungen att avstå. Kände att spyan satt i halsen, nästan så att den skulle komma ut. As tråkigtttttt för min del eftersom att vi skulle haft det hur kul som helst. Liksom se på handbollsmatch, käka, mysa och massa skratt. Men nänä, jag var tvungen att må så jävla piss dåligt. Låg hemma nästan hela dagen men tog en sväng till farmor, handlade lite åt henne och kastade hennes sopor och sen klockan fem så fick jag besök av mannen som tog med mig på middag på Bistro Nord med hans mamma, pappa, mormor och morfar. När vi kom in så satt Per Moberg, Markus Aujalay och Leif Mannerström och käka där, lite coolt att se tre av Sveriges största och kändaste kockar där. Det var iallafall jätte trevligt och jätte gott, lyxigt som attan också. Nu ligger mannen och sover, och jag ska kolla upp Breaking News innan jag sover. Mår iallafall bättre nu, så blir att uppdatera imorgon trotts att vi kommer ha fullt upp.

Vill även be om förlåtelse för att jag har varit rent av SÄMST på att uppdatera bloggen, men det är inte så lätt att uppdatera när man har mått så dåligt som jag har gjort. Förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Du är förlåten. Uppdatera när DU känner för det! Puss

2011-10-05 @ 20:15:14
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0