I'm just human, that's all



Jag älskar verkligen mitt liv ibland.
Jag har fått en megastor finne mellan mina ögonbryn så jag ser ut som en gift indisk fru. Jag har även fått flera hundra tals inombords finnar och vanliga finnar. Min laptop gick sönder idag, men som tur var så lämnade jag in den och kommer få tillbaka den efter höstlovet. Jag har gått upp 5 kilo sen i sommras, skit bra, verkligen skit bra, NOT. Jag har inte tvättat håret på två dagar. Jag har just ätit ett helt paket cheeseballs, 3 st stora påsar M&M's och smultron soda på det.

Vill ni veta en annan sak då? Jag är hur sugen som helst på att klä ut mig, älskar verkligen att klä ut mig! Och medan alla andra ska på maskerad fester så är inte jag bjuden till någon. Hur tråkigt soooom helst. Känner mig faktiskt lite mobbad om jag ska vara ärlig. Alltså, jag vet att jag är udda och det är väldigt svårt att förstå sig på mig meeeeeeeeen GIVE ME A BREAK, I'm a human after all. Så nu förväntar jag mig att bli bjuden på 243052304392 maskerader, jag är ju för fan känd.... som Mohamed skulle ha sagt.

Men gissa vad vänner!!!! Jag har kommit fram till en sak... Och det är att jag faktiskt tycker att jag är ganska cool. Jag är rätt så unik och konstig. Visst jag är ganska så deppig rätt ofta men när jag inte är det så är jag ball, tuff, frän, COOOOOOOL helt enkelt.

Töntig jag är. Som sitter här och skriver sånt där om mig själv. Men man ska väll älska sig själv? Älska livet? Älska fettet som dallrar när man går osv. Jaja, jag har ju iallafall en jävlans tur att jag har en sån underbar pojkvän som inte skulle kunna skada mig på något vis alls och älskar mig för den jag är. Det borde jag också göra, alltså älska mig själv. Peace out my loved ones.

Kommentarer
Postat av: Mohamed

hahahaahahahah

2011-10-31 @ 22:46:28
URL: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0