BARA EN JÄVLA MASSA ÅNGEST!

Känns som att jag gör fel hela tiden. Jag skolkar från skolan eftersom att jag ändå inte hänger med, jag käkar hur mycket snabbmat som helst, dricker en oerhört stor mängd läsk och äter läskigt mycket godis. 
Men det som jag får mest ångest av är att jag har blivit så oerhört fet, osmart och ensamvarg. Ja, jag vet att det är mitt egna fel att jag är med min pojkvän hela tiden, men jag älskar hans närvaro, jag älskar att ha någon tätt intill mig, jag är så jävla kär helt enkelt. Jag är så kär att jag glömmer bort verkligheten. Jag har världens bästa pojkvän men jag måste komma ner på jorden nu. Jag måste skärpa mig, jag måste träna, jag måste sluta upp med godis och läsk, jag måste plugga och jag måste börja älska mig själv också, ta hand om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0