JAG LEVER

Hej era javla egos. Japp, precis jag har inte fatt ett enda sms av nogon av er, alltso hade ni inte brytt er om jag hade dott?

Anyway, jag har det bra i bullen och det kanns sjukt skont att min alskling ockso ar med eftersom att han ar so sjukt gullig och vakna upp med honom gor liksom min dag. Jag har iallafall shoppat lite men tyvarr har det inte blivit stranden forutom en dag do det borjade regna so sjalvklart ar man vit som papper och det LOVAR jag. Snart bar det formodligen ut mot stan so det blir mer shopping, for se om vi kan fixa nogon dator eftersom att Annie tog med sig sin skoldator men den ar last so hon kan inte sitta inne pa internet so hon har slapat pa den enda hit for ingenting men min moster skulle kolla upp om vi kunde hyra nogon men vi far se.

adios amigos, skratta och le!

Kommentarer
Postat av: makda

jag har skrivit men du svarar ju inte :/

2010-06-20 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0