IDAG:

Skolan var helt ok. Drog hem åt en macka, somna till tv:n, checkade klockan och sprang till bussen. Det fick bli en liten ficka tillsammans med min kära vän Makda som har varit så sjukt efterlängtad. Sen gick vi runt på stan och pratade en hel del. Fast nu har jag damp och haft det enda sedan jag kom hem. Datorn var ju så sjukt seg eftersom att både min mamma och pappa hade suttit vid den (mamma pajar alltid datorn). Som tur är har jag iallafall lyckats spara alla bilder och allt jag har på datorn men nu är mamma as förbannad för att istället för att spara hennes bilder på hennes USB så sparade jag dom på min och använde hennes USB för mina filmer. Hon hatar mig just nu helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0