Tjugotredje januari

 


Bra fredagsfika man fick levererad till sängen idag. Filip är allt bra han. Snickerskaka och vaniljlatte, mmmm so delicious! Har ju legat i sängen fyra dagar nu. Extrem huvudvärk, hög feber och fruktansvärd smärta i halsen. Men värst av allt har nog ändå varit mardrömmarna. Jag brukar aldrig ens drömma men nu när jag har mått som en döende så har jag inte ens kunnat sova för jag har så fruktansvärda mardrömmar. Alltså dom är så himla verkliga... Har förbjudit mig själv att se på tv för att jag har märkt att mycket av det jag drömmer har en koppling till något jag har sett på tv samma dag och självklart mycket av mina rädslor. Känner mig riktigt schizofren. Skönt att ha Filip hemma som kan lugna ner mig och får mig att känna mig trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0