Femtonde januari


 

Ser ni någon skillnad på mig? Den första förändringen i år gjordes för exakt en vecka och en dag sedan.... Min tandställning är borta! Det är en befrielse att vara kvitt den men det känns väldigt tomt i munnen och mina läppar är minimala! Det är så himla skööönt att kunna le utan att se ut som ett mongo. Men om jag ska vara helt ärlig så är jag faktiskt inte helt nöjd med resultatet. Orkar inte gå in mer på detalj just nu men låt mig bara säga så här... efter över 3,5 år med tandställning så förväntar man sig ett felfritt leende, men jag ser bara en massa "saker" jag inte är nöjd med.. Jag kommer förmodligen skaffa tandställning igen i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0