Halsband


 

Dessa tre är mina absoluta favorit halsband. Alla tre har jag fått av min älskling.

Amanda-halsband
Jag hade ett namnhalsband förut från Guldfynd men den gick sönder på jobbet. Efter det köpte jag ett nytt namnhalsband på Guldfynd men den uppfyllde absolut inte mina förväntningar så besviken och ledsen lämnade jag tillbaka den. Då köpte Filip ett Amanda-halsband åt mig i två år som förlovad-present från Hildebrands Guld som jag tycker är jättecharmigt.

Infinity-halsband
En dag då jag och Filip hade varit på bio så hade han en överraskning till mig. Jag öppnade dörren till sovrummet och på sängen låg det röda rosor, ballonger och ett litet gulligt paket. I paketet var det ett infinity halsband med matchande armband. Alltså hur gulligt som helst! Detta halsband har jag på mig nästan varje dag jag jobbar.

Kärleks-halsband
Det här halsbandet fick jag i tre år tillsammans-present där det står "amor vincit omnia" vilket betyder "kärleken övervinner allt". Tycker att den är förhimla fin. De två ringarna som sitter ihop symboliserar infinity. Så kort och gott - kärleken övervinner allt i oändlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0