Tjugofemte december

Tycker det är så himla kul att se vad andra har fått så jag passar på att visa upp några av mina julklappar också. Favorit julklappen är absolut mina pärlörhängen av vitt guld. Så himla fina! Det paket jag blev mest förvånad över var helt klart paketet med en apple slicer, banana slicer, strawberry slicer och sist men inte minst en jordgubbs snoppare. Fattade verkligen inte vad det var för saker när jag öppnade paketet. Det enda jag egentligen hade önskat mig i år var en smoothie blender, vilket jag fick! Men jag hade även uttryckt min förälskelse i Glazed apple serien från The Body Shop som var helt slutsåld i stan så min underbara pojkvän åkte till uppsala för att köpa två body butters. I'm oh so in love with the smell! Jag fick även en härlig filt, en bok, presentkort och pengar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0