Femtonde december




Det var det här som råkade följa med mig hem efter en shoppingrunda förra helgen. Wohow! Mina första egna pjäxor! Jag ska alltså lära mig att åka skidor, for real. Den 26 december till 1 januari åker jag och Filip till fjällen och då ska jag boka skidskola så att jag verkligen lär mig att komma ner för en backe utan att ramla och slå ihjäl mig. Mitt mål är ju inte att åka helt felfritt utan jag vill bara kunna ta mig ner för en backe oavsett hur brant den är och helst utav allt vill jag bygga upp ett självförtroende där jag kan lite på mig själv och skidorna. Filip tävlar ju i skicross och slalom och jag vill ju kunna dela glädjen som han känner för att åka skidor. Jag är fylld av taggande nervositet, men det är ju någon vecka kvar innan vi åker... iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0