5 juli




Long time no see... Varje gång jag inte har bloggat på länge så känner jag alltid att jag måste ge er en förklaring, och det är jobbigt. Jag menar, det är väll ingen som är lika personlig i sin blogg som jag är. Jag försöker verkligen att tänka på vad jag skriver, men vissa saker vill bara ut. Jag skyller helt enkelt på det.

I måndags firade jag och min älskling vår 2 årsdag. Filip överraskade mig med röda rosor och jordgubbar. Jag lagade mat och sen så tog vi med oss fikat ut och myste framför vattnet. Han är för underbar. Förresten, är det bara jag som saknar AKO godisarna? Var ju på länsmuseet med Scarlett för någon vecka sen och då hittade jag de här godisarna som är en slags kopia av AKO. Dom smakade inte lika gott men de var nostalgiska ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0