I've got braces


Photo, weheartit




Förra måndagen fick jag tandställning, känns ju lite surt att få det flera år efter alla andra, men bättre sent än aldrig... Eller hur? Jag ser mycket yngre ut och ful ut i den här dumma tandställningen, jag passar verkligen inte i det. Jag vet inte ens hur länge jag ska ha det, men förmodligen sisådär 2-3 år... Vilket inte passar mig eftersom att jag tar studenten i år och jag vill faktiskt FLINA och VISA mina jävla tänder då. Förlåt, har lite damp atm. Kanske är det för att jag har så fruktansvärt ont i mina tänder och kan inte äta och när jag väl äter så kan jag fan äta mellis med de rester som sitter fast i tandställningen, blir så äcklad av mig själv. Blir att alltid bära på en tandborste. Nu ska jag tänka positivt.. Jag kommer ju inte ångra mig när jag får se resultatet, men om det ändå gick lite fortare!!!! Haha hur patetiskt är inte det här, jag har haft tandställningen i en vecka och vill redan få ut den. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: åsa

Många killar tycker tandställning är sexigt..le och visa den

Svar: Haha! Du vet verkligen hur man gör en glad :D
Amanda Jakobsson

2012-09-18 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0