Tired as hell

I onsdags hade vi ladysnight i skutte, vilket var HUR ROLIGT SOM HELST. Saknar verkligen att vara med tjejerna och bara skratta och ha det roligt. Jag och Maja var såklart vakna längst och vaknade först, haha.

Igår kväll så stor städade jag hela lägenheten, putsade, lackade, imprignerade mina skor och dammsög hela lägenheten samt tvätta mitt golv.


Idag är jag hur slö som helst. Har än så länge hunnit slagit in julklappar och bakat kladdkaka. Just nu lyssnar jag på lugn och tragisk musik och funderar över om jag ska ut ikväll eller inte. Det vore ju roligt, vi tjejer igen, men jag känner mig nästan sjuk och förjävligt äcklig, har en extrem stor finne på kinden som exploderade då jag käka frukost, tappade matlusten dirr. Haha fan vad äcklig jag är, oj så jag svär också!


Blir väll till att duscha, vänta på att pojken som är i fjällen ska ringa och sen bestämma mig om jag ska ut eller inte... Jag vill ju verkligen!!!!! Måste jag bara vara så himla ful och trött och det är ju så himla kallt ute, man vet ju inte ens vad man ska ha på sig. Kriiiiiiiiiiiiiiiis. Fred ut, eller in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0