11 minuter kvar


Idag har jag lunchat och knallat runt på stan hela dagen med Hanna och Amanda, mycket trevligt. Därefter så mötte jag min pojkvän och käkade lite julmackor hemma hos hans mormor och morfar, och nu så har vi och annie spelat bingolotto, uppesittar kväll. Dock klarade inte filip hela natten eftersom att han gick upp tidigt imorse, ska kolla om vi har vunnit imorgon för säkerhetsskull. På tal om imorgon, IMORGON ÄR DET JULAFTON.

Jag kan inte sova, jag är inte ett dugg trött och jag har inte ens kunnat sova eftersom att någon i mitt hus har fest och har världens högaste volym på med cpdålig dunkadunka musik, man kanske borde ringa polisen eller något liknande? Jag hatar verkligen våra nya grannar. Dom är snuskiga, högljudda, otrevliga och tänker inte på andra. Krig till dom, fred till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0