linköping

Påsklovet. De första dagarna av påsklovet spenderade jag med mamma, sen kom Andreas på lördags kvällen, påsk skola både tisdagen och onsdagen och igår alltså onsdag så åkte jag och älskling tillsammans ner hit till Linköping. Just nu är han tyvärr och spelar paintball och kommer att göra det i ca. 2-3 timmar till. Jag ville inte vara med eftersom att hur kul skulle jag ha det igentligen? Jag är både känslig och får lätt blåmärken och inte bara det.... det skulle bara vara killar med och jag så klart. Men som tur var så hann jag tacka nej fast nu sitter jag istället helt själv i älsklings sovrum. Har redan börjat städa men jag vågar inte gå ut till köket och lämna all disk eftersom att det är så mycket och hans låtsas pappa är vaken. Aja, jag får göra mitt bästa här och spendera mina timmar med tv, dator och säng. Det var lite utav mitt lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0