Nionde februari





 
Bilder på hur vår lägenhet såg ut när vi fick nycklarna. Nu har den dock fått sig en makeover och ser inte ut som ovan. Jag önskar verkligen att jag tog fler bilder före vi börja rusta... men vi var så himla ivriga på att börja måla och börja flytta in. En del av lägenhet hann jag inte ens ta kort på för vi fyllde det med en massa sopor, målargrejer, stegar, slipmaskin osv. Lägenheten är fortfarande KAOS. Men jisses, vem tusan trodde att det skulle ta så mycket jobb och tid att måla, städa, skrubba, diska, packa upp kartonger osv. Jag har varit i lägenheten varje dag förutom en sedan 30e januari och hållit mig sysselsatt med allt möjligt som behövs göras innan vi börjar bo där. Men förhoppningsvis ska vi kunna sova där i helgen. Vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0