TRUE TOUR

 
Ojojoj gårdagen alltså.. Dagen började klockan halv 6, som vanligt. Jobb 06:30-12. Sedan skynda sig till tandläkaren för att spänna tandställningen. Hem och duscha, fixa sig. Runt klockan 5 började vår färd mot estocholmo för en Avicii konsert. Konserten var egentligen inte dålig men den kunde absolut ha varit bättre. Men med tanke på att det är hans första konsert så var det ju ändå bra. DOCK - nästa gång jag går på konsert så ska det banne mig vara 18 årsgräns. Då kan barerna vara utspridda medan den här var placerad mitt i arenan på ett alldeles för litet utrymme. Vi stod i bar kön i över en timme utan att egentligen komma någon vart. Jag blev fastklämd i folkmassan och slagen av en sjukt otrevlig och elak ordningsvakt. Kvällen avslutades med att jag hade tappat rösten (har inte kunnat prata på hela dagen idag), värkande fötter och en dödstrött amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0