Tjugofjärde mars


 
Fyra härliga bilder från helgen som för övrigt var riktigt lyckad. Jag gör framsteg med skidorna men det är ändå lååååångt kvar innan jag kan säga "Jag kan åka skidor". Ni kan kalla mig storplogen.. Har fortfarande träningsvärk i vaderna men som tur är har träningsvärken i vaderna och rumpan släppt. Vi hade skapligt väder på lördagen förutom att det blåste en hel del men på söndagen hade vi klarblå himmel men på eftermiddagen blåste det fruktansvärt mycket, men det var ändå ganska häftigt att åka på toppen då det såg ut som att man åkte på moln!!!! Dock fick jag ingen bild på de då min mobil dog så fort jag tog fram den ur fickan.. Hoppas dessa duger iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0