Tjugoandra juni

 
 
 
Long time no see. Anledningen till varför jag inte har varit aktiv på bloggen: Förra fredagen besökte jag Hälsovårdcentralen då jag hade varit hemma två dagar med svåra smärtor i halsen. Jag kunde varken äta eller dricka. Fick ständigt spotta då jag grät av smärta varje gång jag skulle svälja lite spott. Jag hade feber på 39,8 grader och både svettades och frös samtidigt. Väl på Hälsovårdcentralen så hitta dom ingen riktig förklaring till varför jag hade så hög feber och varför jag hade fått en sån ilsken infektion i halsen. De skrev ut recept som jag och Filip åkte direkt och hämtade ut. När vi väl stod i receptionsdisken på apoteket så började allt att snurra. Tiden gick så sakta, jag var förbannad för att människan som skulle ta fram mina recept var så otroligt jävla seg. Jag var så himla nära på att skrika på människan men allt snurrade så fort så jag var tvungen att sätta mig ner på närmaste stol medan Filip betalade. När vi skulle gå så kunde jag inte tänka klart, jag kunde inte resa mig, allt snurrade. Filip förstod inte riktigt hur dåligt jag mådde så han drog upp mig ur stolen, jag kunde sitta och vila i bilen tyckte han. Men ju närmare vi kom apotekets ingång/utgång desto svartare det blev iför ögonen. Sen vart det helt svart och jag hade tydligen svimmat. Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Jag låg på golvet gråtandes och folk flockades runt mig. Det kändes som en evighet innan ambulansen kom men då hade jag som tur var piggnat till. Jag var dock helt borta i huvudet, kunde inte ens mina sista fyra siffror. Jag vet inte vad som hände men dom förstod inte riktigt att jag just hade kommit från Hälsovårdcentralen så helt plötsligt så var man där igen. Dom kunde konstantera att jag även hade vätskebrist och frågade om jag ville åka till sjukhuset men jag var så himla trött och det enda jag ville göra var att sova. Så jag protesterade och bad om att få åka hem och ta min medicin. Medicinen gjorde mirakel men jag är fortfarande en vecka efter händelsen lite små krasslig. Men det går absolut framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0