Fjärde juli


 
 
Ojojoj vilken vecka! Jag skulle egentligen vara "ledig" den här veckan och nästa vecka, eller arbetslös som det heter. Men istället för att bara koppla av och fokusera på mig själv så har jag haft en jobbig vecka. Det började egentligen förra helgen då jag inte hade någon röst överhuvudtaget så jag kunde inte prata. I måndags sträckte jag ena axeln när jag bar tvätt till farmors tvättstuga. Jag nästan grät av smärta när jag bar dom två tunga säckarna, en på varje axel och en tung påse i ena handen. I tisdags så lyckades jag ha ner farmors badrumsspegel på golvet samt fick en glasbit i foten. I onsdags var jag i Stockholm och då BAJSADE en jävla fågel mig i håret. Och igår när jag äntligen kände att jag kunde få unna mig en promenad så REGNADE det hela jävla dagen! Och idag när det var soligt och jag hade planerat att sätta mig ute och sola så hade jag inte tid för att jag hade lovat mamma att storstäda. Jag tror jag håller på att bli tokig! Inte nog med det så har jag haft fullt upp med farmor då pappa är i Bulgarien. Det enda positiva som jag kan se just nu är att jag ska få jobba nästa vecka då jag egentligen inte skulle jobba. Det här med att vara "ledig" verkar inte funka för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0