Artonde februari

Vad är det för fel på mitt immunförsvar? Försöker hålla humöret uppe men det är omöjligt när man mår så dåligt som jag gör. Går från förkylning till förkylning och nu är jag nästan bombsäker på att jag har fått magsår.. eller magkatarr... eller magsjuka. Det hela började lördags eftermiddag då jag för första gången åt pulled pork och strax efter det började jag må illa, försökte hålla ut hela kvällen och var tvungen att sova på ryggen för att inte spy under natten. Jag åt inte ett piss på hela söndagen, hade sprängande huvudvärk, ont i magen, en sprutande bakdel och extremt jävla illamående. Ni anar inte hur mycket jag försökte att spy men inget kom ut. Körde ner fingrar, händer och tandborstar i halsen men inget fungerade. Som tur var så lyckades jag sova bort i stort sett hela dagen. Så som det ser ut just nu så verkar det som att jag kommer vara hemma hela veckan. Har ont i magen till och från och när det är som värst så tror jag seriöst att jag håller på att dö.. då känns det som att jag liksom blivit skjuten med flera skott som har gått rakt igenom magen och smärtan blir bara värre och värre för varje sekund som går...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hände exakt samma sak för mig med alla biverkningar osv. Åker till sjukhuset..hej äckliga magkatarr, IGEN! Suck -.-

2014-02-19 @ 11:22:21
URL: http://evelinasjodins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0