Tjugofemte augusti


 
 
Kände att det var dags för en eller två selfies idag. I torsdags promenerade jag hem från jobbet i spöregn vilket resulterade i en hemskt knepig förkylning. Jag har ont i hela käken, längst bak i tungan, rethosta, halsont, feber, dunkande huvudvärk, svimmningar, fruktansvärd smärta i revbenen och ingen aptit. I fredags så tvinga jag mig själv till jobbet, men under helgen har jag blivit sämre. Blev hemma idag och imorgon också. Sen får vi se hur jag mår på onsdag. Det är inte likt mig att vara så förkyld, eller med andra ord, det var "längesen". Ett tag var jag ju förkyld och sjuk konstant eftersom jag aldrig vilade, istället jobbade jag dag in och dag ut vilket gjorde så att jag aldrig blev frisk. Det är verkligen viktigt att vila, så nu ska jag vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0