Tjugonionde september

  
 
 
 
Här kommer mina dagliga beautytips! Jag använder väldigt sällan smink. Enda gångerna jag använder smink är på fest men ibland så sminkar jag mig inte ens då. Anledningen till det är för att min hud mår mycket bättre utan smink. Istället för att sminka mig så brukar se till att ögonbryna är plockade, böja ögonfransarna och återfukta ansiktet dagligen. Sen så har vi ju det här med deo och hudlotion med det är ju en självklarhet. Viktigt att hålla sig fräsch!
 
Om det är något jag hyllar så är det helt klart natural beauty. Jag tycker att folk inte ska vara rädda för att strunta i sminket, ni alla är ju så himla fina ändå! So what om man har några finnar här och där, det är ju bara normalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

att böja ögonfransarna är det värsta man kan göra!! sliter grymt mycket på dem och i värsta fall kan de börja ramla av! :/

Svar: Omg, det hade jag ingen aning om! :o och tack så mycket för informationen ska försöka låta bli att göra det hädanefter! :)
Amanda Jakobsson

2013-10-02 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0