Tjugofjärde september


 
 
Jag hade verkligen glömt bort hur kallt det är på hösten. Jag HATAR kallt väder. Vill bara packa en resväska och dra till något varmt land och komma hem till våren. Önske tänkande? Någonting som iallafall värmer upp mig på hösten och vintern är te. Har fyllt på te burken med fruktiga te smaker och igår köpte jag även chai tea sirap. Nu behöver jag alltså inte gå till ett café och köpa en chailatte längre. Åh, jag är överlycklig. Förutom det goda skummet som man får på Waynes så smakar det i stort sett likadant. Ett riktigt bra tips för alla er chai älskare!

Kommentarer
Postat av: evelina

vart kan jag köpa denna underbara skapelse????

Svar: Roligt som frågar! :D Jag köpte denna magiska drycm på Kahls i Flanör. Det här märket kom i två olika storlekar sen fanns det ett annat märke också :)
Amanda Jakobsson

2013-09-25 @ 16:45:01
URL: http://evelinasjodins.blogg.se
Postat av: evelina

Tusen tack Amandii!!!

Svar: Det var så lite gummis <3
Amanda Jakobsson

2013-09-27 @ 11:16:54
URL: http://evelinasjodins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0