Tjugosjätte oktober


 
 
Hade egentligen tänkt skita i att skriva det här men.... jag bara måste få det ur mig. I förrigår fick jag för mig att jag skulle klippa lugg på mig själv. Alltså en längre lugg för att liksom rama in ansiktet. Jag kände väll att mitt hår var lite tråkigt med samma längd överallt. Men omg. För det första klippte jag för mycket hår, för det andra så klippte jag för kort än vad jag ville att den skulle vara och för det tredje så vart den helt sne. SOM TUR ÄR så kan jag fortfarande ha höghästsvans utan att luggen är ivägen, dock sticker den ut på ett fult sätt. Under helgen har jag tänkt ut sätt på hur jag ska gömma min fruktansvärda lugg och för tillfället är snebenan en vinnare även fast jag inte trivs i det så värst mycket. Jag får helt enkelt komma på andra lösningar för att gömma detta fruktansvärda misstag. Jag kan inte förklara hur mycket ångest jag har just nu, vissa saker ska absolut inte göras impuls. Aja, man lär sig av sina misstag och håret växer ju ändå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0