Tionde oktober

 
 
Idag vaknade jag av att regndropparna landade på fönsterbrädan, ganska mysigt faktiskt. Cyklade upp till arbetsförmedlingen där jag fick hjälp med mitt cv. Dom är faktiskt riktigt trevliga där. Gick en stund på stan efteråt, men när jag skulle cykla hem så började det spöregna. Jag var helt genomblöt när jag kom hem och då satt det fint med scones och te. Nu är jag mätt, varm och nergosad i min morgonrock.

För några dagar sedan överraskade Filip mig med rosor. Min första tanke var "aaaaaw... varför får jag rosor?" men innan jag ens hann fråga så svarade han på min tanke "Bara för att du är en sån underbar och omtänksam flickvän". HUR SÖTT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0