Tjugoåttonde maj






 
Dagen har spenderats tillsammans med min kära knäppskalle till syster. Vi har pluggat, lunchat, solat, haft nynntävling och skrattat i stora mängder. Min kära syster kan göra mig så förbaskat jävla förbannad ibland men hon är allt bra rolig den där, och jag älskar henne precis som hon är. Det är det som gör henne så unik. Haha, orkar inte med mig själv. Iallafall. Idag blir det middag ute med mamma och Annie, skit myyyyys!

Annie har även varit min hjälpande hand när denna fina krants gjordes i söndags. Den kommer jag att bära på midsommar med möjligtvis någon fin klänning. Jag har för övrigt inga planer på midsommar, men jag är ju inte direkt stressad över det med tanke på att det är ganska lång tid kvar. En sak i taget fröken Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0