Sjuttonde maj





 
Fyfan vad förkyld jag är. Idag gick jag endast till skolan för att göra en UF-redovisning och sedan var det raka vägen hem till sängen. När jag kom hem så kikade Filip förbi med vitaminer och frukter.
Imorgon är det bal. Jag känner på mig att jag kommer må mycket sämre imorgon. Att stå i endast klänning ute i regnet låter inte ett dugg lockande. Men det är försent att backa ut nu. Jag har ännu inte bestämt vilka skor jag ska ha på mig, vilken jacka (om man ens har någon?) och viktigaste av allt.. håret. Jag har alltså ingen blekaste aning om vad för frilla jag ska ha. Är även nervös över vad man gör på en bal och jag är nästan 100% säker på att det inte blir någon alkohol för min del imorgon trotts att det ingår. Får hoppas att någonting är ätbart under middagen iallafall och att mitt snor inte rinner ner i maten... ÅH VAD ÄCKLIGT. Vill typ spy på mig själv serrrrrri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0