Trettionde mars

 
 
 
 



Idag har jag förberett inför middagen hela dagen. Påsk middagen med familjen var jätte trevligt. Jag saknar att vara med familjen på det sättet som vi var på idag. Inatt kommer Filip hem. SOM JAG HAR LÄNGTAT! Jag ska självklart möta honom på stationen. Dock har jag varken bil eller körkort så jag får helt enkelt skjutsa hem honom på cykeln. Eller så får vi helt enkelt ta en promenad, men cykeln är nog bra att ha med sig med tanke på att han kommer ha en pjäxbag, en stor resväska och två par skidor. Ojoj, hur är det tänkt att vi ska klara detta? Jag kanske till och med lär be mamma följa med mig till stationen. Aja, vi får se. Imorgon ska jag mysa hela morgonen lång med min Filip och sedan blir det påsklunch hos farmor fast jag orkar inte ens tänka på mat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0