Tjugoåttonde mars





 
 
 
Jag har inte haft tid att blogga. Jag har varit så himla stressad den här veckan. Jag hade bland annat ett tal jag skulle framföra idag, jag gjorde talet igår och tvekade som attans att göra det idag men gjorde det ändå och det visade sig att jag fick VG. Jag är sjukt stolt över mig själv! Jag hade till och med drömt flera mardrömmar om det här talet eftersom att jag knappt hade börjat med det för två dagar sedan. Sjukt kul att få VG för en sån sak!

Från och med idag klockan 10 så har jag tagit påsklov. Vilket ska bli jävligt skönt trotts att jag har så sjukt mycket plugg som jag måste få gjort. Sedan bär det av till Rom, och där kommer jag inte ha tid att plugga. När jag sedan kommer tillbaka till skolan om drygt två veckor så är det ca. 3-4 veckor kvar tills jag tar studenten. Jag förstår inte hur jag ska hinna med alla uppgifter. Jag kommer inte klara av det.

Jag kommer dock inte bara plugga under mitt lov utan jag kommer även att träna. Det är jätte roligt nu när man börjar se resultat och jag ska verkligen försöka hålla i träningen året ut för att se om jag fixar det. Och om jag klarar av det så kommer jag givetvis fortsätta! Men jag ska inte ha för höga krav, jag har helt enkelt inte tid att träna varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0