En annorlunda skolvecka

Den här veckan är en riktig chill skolvecka. Eller egentligen så är den inte riktigt "chill", men den är annorlunda och annorlunda är bra!

Måndag: Idag var det ingen psykologi B. Den lektionen slutar vanligtvis 16:45. Men idag hade vi som sagt ingen psykologi B och så fick vi sluta 14:00 idag på Historia B lektionen.

Tisdag: Imorgon är jag nämligen ledig eftersom att jag har gjort den uppgiften som vi ska göra imorgon på lektionen.

Onsdag: På onsdag har jag endast en lektion. Och på den lektionen så ska vi diskutera läxan som vi fick förra veckan. Tro det eller ej men Amanda har gjort läxan och är lugnare än en snigel.

Torsdag: På torsdag är det uf mässa i Bollnäs men jag ska vara i skolan istället och plugga. Jag ligger efter som attans och detta är ju min sista termin så det är jalla jalla badbralla för min del när det gäller plugget.

Fredag: På fredag ska jag på föreläsning om andra världskriget, vilket ska bli jätte intressant! Och sen blir det lite plugg efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0