Tolfte juni






Studentveckan är i fullrulle. I måndags var det brännboll och vi hade badtema. Vi vann både första och andra matchen men sen så fick någon klass som flörta med domarna våran plats i semifinalen, vi blev såklart väldigt besvikna. Sen hade vi klassfest hemma hos Linnea, verkligen jättemysigt. Igår var det barrundan och jag hade så mycket att göra innan så jag missade första stoppet, men det gjorde mig ingenting. Dock halkade jag i trappan på allstar eftersom att någon idiot hade tappat sin dricka... Jag ville gråta av smärta. Idag har en en bula som är större än en tennisboll och så håller bulan på att bli blå plus att en stor hudflik skrapades bort. Hela benet dunkar fortfarande av smärta. Kvällen var iallafall lyckad men jag råkade nog göra av med lite för mycket pengar, men man tar ju bara studenten en gång! Just nu är det faktiskt förfest och sedan vattenkrig. Jag vill jättegärna vara med men mina fötter och mina ben tillåter mig inte att ta mig någonstans förutom till toan. Jag vill absolut inte missa något den här veckan men jag har helt enkelt inget val, vill absolut inte supa bort smärtan eller riskera att det ska bli värre än vad det är.. Förresten så är det inte heller toppväder heller så man lär väl bli sjuk om man blir blöt idag? AJA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0