Sjunde juni






 
Min älskling kom hem i tisdags natt och det är väll lite därför jag inte har haft tid att blogga. Vill ju liksom spendera så mycket tid som möjligt med honom. I onsdags hade vi studentmiddag och sedan drog nästan alla vidare till bankhuset. Jätte rolig kväll, träffade jätte många gamla klasskompisar från högstadiet. Igår spendera jag kvällen/natten med biggie och Filip på interpool där vi spelade biljard och dart. Alltså, jag har inte spelat biljard så det var ganska skämmigt i början men i slutet så gick det betydligt mycket bättre. Idag står det utgång igen på schemat... Men först blir det att njuta av solen och äta picknick!


Parfymen överraskade Filip mig med när han kom hem. Hade aldrig luktat på den tidigare men den luktar faktiskt riktigt sommar fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0