Första juni




 
 
Alltså jag dör, börjar få fetaste vadmuskeln som ni kanske ser på bilden (större i verkligheten). Alltså jag tänker ju inte låta det stoppa mig från att träna ben, men jag vill ju absolut inte att den ska bli större än vad den är. ANYWAY! Första juni har bjudit på toppen väder på förmiddagen men mot kvällen kommer det förmodligen bli regn, vilket jag inte hoppas på. Jag har hunnit med mycket idag faktiskt. Gick en morgonpromenad, solade en stund vid lunch, tränade ben en snabbis, hoppade impulst in som hårstylist för att fixa en balfrisyr och nu sitter jag här nyduschad. Ikväll blir det lite drinkidrinki och allmänt chill. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0