Artonde juni

 
 
 
 
Hittar inte det perfekta ordet för min student, men fan vad lycklig jag var. Jag hade så himla många fjärilar i hela kroppen innan vi sprang ut, jag till och med vrickade foten för att jag sprang ut så snabbt, men jag skrek ändå av glädje. Efter utspringet var det raka vägen hem, hem till fina familjen och vännerna för att fira min examensdag. Klockan 6 var det adjö family och hello flak. Att åka flak var det bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Dans, musik och sång. Vi hade det snyggaste flaket i stan. Tak, flaggor, björkar, ballonger, bad-ass ljud och bänkar. Det kom några skurar under kvällen och då var det jätteroligt att skratta åt de studenter som stod på andra flak med paraplyer medan vi var snustorra. Vet inte om jag någonsin har druckit så mycket som jag gjorde på studenten, visste inte ens att jag klara av så mycket alkohol. Jag var iallafall bakis i hela två dagar efter studenten men som tur var hade jag min fina Filip till sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0