Tjugosjunde juli



Idag har jag varit ute och plockat hallon med Scarlett. Vi fyllde vår burk på nolltid men sedan började regnet ösa ner. Vi tog skydd i ett litet "lekhus" där vi fikade med hallon, vindruvor och brända mandlar. Dock blev vi båda så fruktansvärt törstiga, så vi sprang vidare i regnet till Waynes, där jag tog en chai latte, mumsiii. Där satt vi tills det slutade regna, då vi traskade vidare hem. Jag och Scarlett har vuxit upp tillsammans och idag berättade hon att jag och hon brukade hoppa i vattenpölar när det hade regnat ute och efter att vi hade hoppat i pölarna en stund så la vi oss alltid tillslut i vattenpölarna. Det hade jag verkligen glömt bort, liksom hur galen man var som barn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0