Jag vill inte sova själv

Filip är i Vemdalen och mamma är i Norrköping vilket betyder att lilla Amanda är själv i en stor fyra. Och jag tror på spöken. Jag är rädd för mörker. Jag är lik en rädd kanin när jag är ensam hemma. Jag liksom får panik och springer runt här hemma. Eller nu är jag inte hemma, utan nu är jag påväg till fest. Det är egentligen en klassfest, men jag går inte i den klassen. Idag likt igår ska jag sova själv. Hatar att sova själv. Måste kära närhet när jag sover annars får jag panik. Igår var jag uppe så länge att jag inte orka hålla upp ögonen längre, får se hur det blir idag. Kanske får jag sova hemma hos biggie och lucifer. We will see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0