Take away the pain & put a smile on my face

 
 
 



Märkt att jag fått med mig hem två olika kryckor.. lyxigt.. Jag har gått klädd så här ungefär hela dagen. Min morgonrock är så fruktansvärt stor så jag håller på att halka på den hela tiden och ärmarna fastnar alltid på kryckorna, måste vara storlek xl, men mysig är den ändå.

Jag har planerat så himla mycket den här helgen och nästa vecka, men allt har ju skitit sig nu eftersom att jag inte kan gå. Jag hatar mig själv just nu typ. Varför är jag så klumpig? En riktig klumpeduns är jag minsann! Jag kan inte ens bära något eftersom att mina händer är fulla utav skavande kryck-handtag. Jag behandlar min mamma och syster som slavar. Det är jobbigt, när jag själv vi kunna göra saker.

Jag kom nyss ut duschen. Stod där skrikandes efter mamma eftersom att jag inte kom ut ur badkaret, men det slutade med en menspöl, hes röst och en massa tårar. Kan inte göra något. Hur ska jag klara mig. Går inte ens att tänka positivt. Min högra fots tår ser ut som tjocka prinskorvar. Var tvungen att måla tånaglarna röda efter duschen för att dom var så gräsligt fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0