All those little things

 
 
 



Spenderade min alla hjärtans dag med min underbara fästman. Haha, kommer aldrig att vänja mig att säga så. Men men. Jag fick en hjärtformad ask full av hjärtformad lindt choklad, hur gott som helst och så fick jag min först orkidé, hur fin som helst! Min älskling fick ett kort utav mig, med en fin dikt som beskriver precis hur jag känner för honom och han blev så rörd av texten att han började gråta. Sedan åt vi middag på Tennstopet och efterrätt, det var jätte romantiskt och gott. Dock fick jag inte ta med kameran eftersom att han skäms när jag sitter och tar kort. Sedan tog vi en promenad hem och myste framför en kärleksfilm tills vi somnade. What would I do without my love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0