Akuten





I torsdags när jag var på ett step pass så hamna min högra fot fel och något knäcktes till. Fick åka till akuten där jag var i 5 timmar. För det första så måste jag säga att personalen är kass. Ortopeden kunde inte ge mig något riktigt svar mer än att inget ben i foten är bruten och att något band i foten kanske har gått av. Jag kan inte ens stödja mig på foten. Jag har ont hela tiden trotts smärtstillande och jag får gå på kryckor vilket jag finner omjöligt med tanke på att jag har vrickat min vänstra fot. Just nu önskar jag bara att jag aldrig gick på det där passet, jag hade till och med tänkt avboka passet. Just nu försöker jag undvika allt och alla eftersom att jag är så deprimerad och har fruktansvärt ont. Blir att gå på kryckor i minst 2 veckor, det vill säga att jag inte kan träna på två 2 veckor, vilket betyder att jag kommer avlidna i min säng dränkt i tårar och smärta. kgqWQAGYJRlhkewaögköer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0