Tjugotredje augusti

 
 
 
 
Idag har varit en väldigt hektisk dag. Har b.la. hunnit med att städa hela lägenheten och tagit mig en riktig work-out med dammsugaren. Sen så har jag även hunnit med att chilla lite med livet men då drabbades man tydligen av världens hemskaste mensvärk. Två ipren senare så bakar man för fulla muggar. Tog mig en liten promenad till pappa och lämna en gobit till honom och sen vidare till farmor med en gobit åt henne också. Hennes katt är verkligen helt tokig i mig, hon liksom blir helt till sig och jamar så fort man vänder ryggen mot henne eller slutar klappa henne. Snart blir det att ta någon drink men mer än så blir det förmodligen inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0