Tjugofjärde augusti

Alltså denna dag. Finns alldeles för många ord för den. Fick för en gång skull sova ut eftersom att det är helg så är det ingen som borrar eller hammrar kl 07 på morgonen! Blev en tripp till Valbo med mannen där jag inhandlade en bh. Som jag har väntat på denna bh, de har aldrig min storlek och ett tag så trodde jag till och med att de hade slutat tillverkat den modellen men jag hade riktigt tur och var överlycklig efter mitt köp. Det här med att köpa bh har jag alltid funnit svårt, antingen är de försmåa eller förstora eller så skaver dom. Fetaste floppen idag var iallafall Espresso House i Valbo, alltså det finns en tjej där som är så fruktansvärt otrevlig. Man tycker ju att sånna människor inte borde få jobba på sådana ställen. Jag kunde inte ens njuta av min latte eftersom att jag var så förbannad över hur jag hade blivit behandlad. Blir arg bara jag tänker på det! Resten av kvällen har spenderats i tvättstugan. En lite annorlunda lördagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0