Paris del 1




Andra dagen i Paris åkte vi till Eiffeltornet. Det var fruktansvärda köer upp till Eiffeltornet men som tur var så hade vi redan köpt biljetter på nätet så vi hade förtur och behövde inte vänta länge alls. Det finns tre våningar i Eiffeltornet. Vi tog hissen direkt upp till andra våningen där vi bytte hiss till den som gick enda upp i tornet. Det var verkligen magiskt att stå där uppe. Utsikten var otrolig och jag var inte det minsta höjdrädd. Jag brukar inte vara höjdrädd i vanliga fall men man var verkligen helt tagen av utsikten så man glömde bort höjden helt och hållet. Åker man till Paris så tycker jag inte att man ska nöja mig med att bara stå utanför tornet utan givetvis ska man enda upp på toppen för att få den ultimata wow-känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0