FUCK MY LIFE

Den här veckan har varit HEMSK. Jag är så förbannat jävla arg och ledsen. Min hårddisk gick sönder och mitt liv med den. Alla mina påbörjade och nästan avslutade uppgifter var i min dator och alla mina bilder. Okej okej, jag bryr mig inte så mycket om bilderna men faaaaan för dessa uppgifter, jag funderar seriöst på att hoppa av skolan, jag är så deprimerad, det är räcker med att jag ligger efter men nu har jag ju för fan hela tvåan och trean kvar. Jag tror inte att jag kommer klara av det här, det här sista året... Man kanske ska avbeställa studentmössan. Vad mer har hänt? Jo jag har både stukat min tumme och handled.. Och i torsdags kom jag till skolan klockan 08:20 men då var tydligen lektionen inställd eftersom att klassrummet var låst och det var helt tomt i hela skolan och nästa lektion började 14:15, kunde lika gärna haft sovmorgon! Sen så har det väll inte hänt så mycket mer. Men det här med datorn har ju som sagt förstört mitt liv och min framtid. Fred ut.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0