Everything's gonna be alright

 
 
 




Allt är så himla grått.. Jag saknar verkligen alla färger som våren och sommaren bjuder på men jag längtar ändå till jul, mysiga jul. Men det här vädret gillar jag inte alls. Kallt, grå himmel, det blåser osv. Man vet inte ens om man ska ha vinterjacka eller ej, ena dagen är det 2 grader och andra dagen är dett 8 grader.

Filip är i Funäs och det känns faktiskt skönt att få vara ensam, att slippa tänka på någon annan hela tiden. Och så är jag så glad när jag ser hur mycket han längtar efter att få stå på skidorna igen. Han är allt bra go den där Filip. Han bor ju här, hemma hos mig och mamma. Och jag har inte sovit själv sen jag var utomlands, i sommras alltså. Inte en enda gång, och jag tror det är bra om man får sakna varandra lite. Man behöver kanske inte träffas varje dag, men nu så är ju jag och Filip beroende av varandra. Han är min egna drog.

Igår kväll så kände jag mig ändå lite ensam, så jag drog hem till pappa. Vi beställde hem pizza från American Pizza Place, spelade kort och så pratade vi jätte mycket. Min pappa betyder verkligen jätte mycket för mig. Han är så himla snäll och omtänksam. Han har verkligen en fin själ.
 
Alldeles strax så ska jag hem till min farmor, tänkte ta med mig lite nybakat bröd som mamma bakade imorse och så tänkte jag bjuda på soppa. Ska även kika om hon behöver få något tvättat så jag kan boka tvättstugan åt henne. Sen ska jag promenera upp till Annie för en mysig filmkväll. Hade egentligen bokat ett pass idag men jag spenderar hellre dagen med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0