That crazy bitch


Mitt rum - innan jag hade städat det.



Tjoooooooo. Igår fixade jag sommarjobb, vilket kändes otroligt bra med tanke på att jag trodde att det skulle vara slut eller att jag inte skulle hinna. Jag var överlycklig när jag fick komma in som nummer tre med tanke på hur många det var som väntade. Vi hann ju även till bion, där dom bjöd på gratis popcorn, snacks och läsk. Vi såg alltså Cockpit, som släpps någon gång i mitten av juli, rolig film.
Idag är jag iallafall hemma, funderar dock på att gå på sista lektionen med tanke på att vi ska till fängelsemuseet, och jag gillar verkligen studiebesök, det är så himla mycket roligare än att sitta i ett klassrum och göra tråkiga uppgifter. Idag var iallafall tanken att jag skulle plugga när jag ändå var hemma, men istället har jag kollat på flera avsnitt utav That 70's show (favorit just nu), käkat chokladbollar och städat båda badrummen, köket och mitt rum... Nu ska jag iallafall käka lunch och sen försöka plugga, vilket jag har otroligt svårt för... Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0