från och med nu


Från och med idag har jag godisförbud och kolhydratsförbud. Jag vet, ordet förbud låter så olockande. Men jag ska verkligen försöka hålla detta eftersom att min mage har svält upp som en ballong.. Jag skulle kunna ta kort på den för dom som vill se, för jag överdriver inte. Jag vill liksom bättra mig, förra våren så tränade jag för fullt och åt näringsrik mat. Det mig att känna mig stolt över mig själv och jag kände mig så himla mycket piggare. Btw, idag gick jag årets första långpromenad, 8.5km med min älskling som under hela promenaden tjatade om hur törstig han var och hur ont han hade i benen. Det kändes iallafall jätte bra att promenera, jag ville liksom inte sluta. Så det blir något jag förhoppningsvis fortsätter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0