Jag älskar dig för den du är


I onsdags när min pojkvän kom hem så hade han nästan inget hår kvar på skallen. Jag blev så överraskad att jag skrattade tills jag grät, min pojkvän blev såklart jätte besviken på min reaktion. Han var absolut inte ful i det, men det var så ovant att se honom utan hår. Dock så ska jag försöka snagga det kortare eftersom att både han och jag anser att det är lite för långt.

Den här helgen, som alla andra helger så är min älskade och tävlar. Idag kom han på tredjeplats (skicross) och jag är så himla stolt över honom. Jag hoppade utav lycka när han berättade det för mig via telefon. Tror att han nästan blev lite rädd för mig när jag berättade hur stolt jag var över honom. Men jag älskar honom. Och mamma tycker att Filip är en så fin och snäll kille.

Tröjan han har på sig har jag själv gjort, den är bra mycket finare irl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0